YOUSEE´S DØR STÅR STADIG ÅBEN

28. august 2019
  YouSee's dør står stadig åben

I de sidste dages mediedækning kan vi godt forstå, at det er svært at finde ud af, hvilke tv-kanaler og indhold man fremover kan se hos os. Derfor skylder vi jer og jeres beboere og medlemmer en forklaring på, hvad der er op og ned. Det er nemlig blevet fremstillet som om, vi ikke vil samarbejde med Discovery Networks, der bl.a. tilbyder Kanal 5 og Discovery Channel. Det er ikke korrekt.

Vi har haft et langt og godt samarbejde med Discovery Networks, som vi ønsker, skal fortsætte. Vi har forhandlet siden april måned, og vi ønsker at lave en ny aftale med Discovery Networks om fortsat at give adgang til deres kanaler. YouSee’s dør står stadig åben!

Derfor vil jeres beboere og medlemmer modtage information fra os, som forklarer, hvad det betyder for dem og deres tv-pakke.

Vi vil gerne slå fast, at de største sportsoplevelser er sikret hos YouSee
   Alle beboere og medlemmer kan følge herrelandsholdet i deres kvalifikation til EM i fodbold i efteråret     Alle kan se masser af OL     Vi tilbyder hele Premier League, Champions League og de fleste Superligakampe - også til næste år     Vi tilbyder Tour de France, Wimbledon, alle løb fra Formel 1 og meget, meget mere.
På DIGITAL.TV er der en oversigt med information om det store udvalg af sportsgrene og på hvilke tv-kanaler og streamingtjenester der sendes fx fodbold, håndbold, motorsport.

Større valgfrihed og mere kvalitetsindhold

Det er også det jeres beboere og medlemmer efterlyser. Vi ser naturligvis løbende på, hvad kunderne ser mest, og hvad vi skal betale for det indhold, der er i de faste tv-pakker. Prisen på indholdsrettigheder – ikke mindst sportsrettigheder - stiger hele tiden. En prisstigning, der i sidste ende også betales af jeres beboere og medlemmer. Vores fokus er at arbejde for at sikre den bedste underholdning og samtidig sikre, at man i vores Bland Selv-univers selv kan vælge hvilket indhold, man vil se og betale for, og hvilket indhold man ikke har lyst til at betale for.

Vi har derfor valgt at erstatte Discoverys indhold i de faste tv-pakker med andet kvalitetsindhold – og en meget stor del af det er reklamefrit. I Mellempakken øges bredden af sportsudbuddet, mens Fuldpakken bliver opgraderet til en stærk film- og seriepakke, der tilgodeser både traditionelt tv og streaming. Derudover får jeres beboere og medlemmer fra næste år mulighed for – som de første – at streame nye danske premierefilm som fx Marco-effekten via et nyt samarbejde med Nordisk Film.

I kan læse mere om ændringerne, de nye tiltag og samarbejder med masser af dansk underholdning på yousee.dk/tv2020