FEJLMELDING TV ELLER BREDBÅND

Inden du fejlmelder

Hvis du har flere fjernsyn, så undersøg om fejlen optræder på samtlige apparater.
Kontroller om antennestikkene er på plads og om der eventuelt er brud på ledningen.
Undersøg eventuelt om naboerne har samme fejl.


Meld fejl på TV signalet til

Dansk Kabel TV A/S, Ritavej 42, 9000 Aalborg er vores servicepartner.
Telefon: 98 14 40 44 besvares mandag - fredag fra kl. 8 - kl. 16.
Aften- og weekendvagt på samme tlf.nr., men her skal beskeden dog indtales på telefonsvarer, hvorefter du vil blive kontaktet.
NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.
Fejl på bredbånd og telefoni

Har du fejl eller problemer med dit Bredbånd eller Telefoni, skal du kontakte YouSee's support på 7070 4040 Supporttelefonen har åbent på hverdage fra kl. 8:00 - kl. 20:00, og i weekend og på helligdage fra kl. 10:00 - kl. 20:00
Inden du fejlmelder, kan du i første omgang forsøge at tænde og slukke dit modem og router samt genstarte din PC.
NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder din forbindelse hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.

Se mere på:
BIERSTED ANTENNEFORENING-MICHELSENSVEJ 6, BIERSTED, 9440 AABYBRO - TLF: 2420 9925 - EMAIL: FORMAND@BIERSTEDAF.DK