YOUSEE BUTIK

Hej, mit navn er Jonas Drejer, og jeg er daglig leder af Yousee Aalborg Storcenter.

I er meget velkomne i vores butik, hvor vi altid står til rådighed for jer, og vi er i tæt samarbejde med jeres bestyrelse i antenneforeningen. Så vi er eksperter, i netop jeres løsning i Biersted antenneforening. Vi vil løbende forsøge, at komme ud til jer, på aftalte lokationer til evt. aktivitet i Biersted-hallen.

Udover at vi servicerer jeres tv og bredbåndløsninger, har vi også kendskab til yderlige fordele i kan optjene som medlemmer i jeres lokale antenneforening. Herunder store besparelser på mobiler og tablet ved at samle jeres løsning hos os.

Udover at i fysisk kan besøge os, har vi også lavet et særligt telefonnummer som i kan ringe/skrive til os på, uden kø.

Telefonnr: 51 62 62 33 (10-19 alle hverdage, weekend 10-16)
Email: aalborgstorcenter@yousee.dk

De bedste hilsner fra Yousee, Aalborg storcenter