Nyt samarbejde med mereRadio.

23. maj 2023

Vi udvider YouSee Musik med 107 radiostationer gennem et nyt samarbejde med mereRadio.

mereRadio repræsenterer den danske radioindustri og tilbyder radiostationer fra hele landet, lige fra Radio Limfjord til The Voice og P4. Tidligere har det kun været muligt at streame radiostationer fra DR og Bauer.

En nyhed i YouSee Musik - Vi kender alle det at vi hører en god sang i radioen, men vi kender ikke navnet på den. Det gør det svært at finde den efterfølgende hvis man ønsker at tilføje den til sin egen playliste. Fremover er det muligt at tilføje de sange, vi hører i radioen, direkte til en given playliste via YouSee Play app.

Om mereRadio

mereRadio er en del af Radioplayer Worldwide og er et partnerskab mellem Storbritannien og de resterende medlemslande, herunder Tyskland, Irland, Norge og Danmark. mereRadio samler alle danske radiostreams og podcasts i én brugergrænseflade og tilbyder mere end 100 radiokanaler og podcasts.