Fra d. 17 maj kan du få Bland Selv med 20 point i Biersted Antenneforening

16. maj 2021

I Biersted Antenneforening er vi glade for, at vi nu kan tilbyde vores medlemmer Bland Selv TV med 20 point. Dette betyder at vi nu kan tilbyde Grundpakke +10 , +20 og +36 point. Du skal bare have en Grundpakke, og så vælger du, hvor mange Bland Selv-point du vil have oveni. Og jo flere point du vælger, jo flere tv-kanaler og streamingtjenester kan du blande i din pakke.

Bland din pakke hjemme fra sofaen, og se, det du har valgt inden for få minutter. Hvis du får lyst til at sammensætte din Bland Selv-pakke på en ny måde, kan du skifte det, du har valgt, ud igen efter 30 dage.

I Biersted antenneforening anbefaler vi ,at du bestiller Bland Selv i YouSee-Butikken, via vores særlige VIP-adgang klik her . Mellem- og Fuldpakke med Bland Selv koster det samme som en fast Mellem- og Fuldpakke og betales direkte til din forening. Vil du have 20 point, skal du både bestille en Mellempakke med Bland Selv og 10 ekstra point. De 10 ekstra point koster 70 kr./md. og betales direkte til YouSee. Denne løsning kan ikke bestilles på yousee.dk, og kan i øvrigt kun bestilles sammen med en Mellempakke med Bland Selv.

Hvorfor laver man det sådan, og ikke bare en 4de Tv-pakke ? Der er for meget der skal laves om rent administrativt og IT-mæssig, så på denne måde kan vi komme hurtigt i gang med bland selv 10+10 . Det vil fungere akkurat som man har 20 point. Og i Yousee butikken eller via VIP nummeret kan du få hjælp.

Læs mere her