MINDEORD OVER EVAN SKJELMOSE

29. marts 2020

MINDEORD OVER EVAN SKJELMOSE

Fredag den 13 marts døde vores kasserer Evan Skjelmose efter kort tids sygdom. Evan var initiativtager til Biersted Antenneforening som startede op i 1976 med Evan som formand. Denne post bestred han i 40 år. Siden 2016 fungerede Evan som kasserer og lagde i alle årene et ufatteligt arbejde i Biersted Antenneforening og altid med et stort engagement. Biersted Idrætsforening har også nydt godt af Evans arbejdsindsats, hvor han i flere år var formand for Badmintonafdelingen. Han var med til at starte tennisafdelingen op og når der skulle laves om- eller tilbygninger var Evan også med. I 2017 blev Evan kåret til årets Bjessing for sin mangeårige indsats for Biersted.Vores tanker går til Myrna, børn, svigerbørn og børnebørn.Æret være hans minde.

Biersted Antenneforening