MEDLEMSMØDE PÅ BIERSTED KRO

MEDLEMSMØDE FOR MEDLEMMER I BIERSTED ANTENNEFORENING

TORSDAG D.28/11-2019 KL.1930

PÅ BIERSTED KRO

Som alle nok ved, så har Yousee og Discovery forsøgt at finde en forhandlingsløsning inden nytår. Det endte desværre uden et resultat. YouSee og Discoveryfortsætter forhandlingerne, men det er nu så tæt på årsskiftet, at Discovery Kanalerne ikke er i pakkerne fra nytår.

Derfor kommer Yousee denne aften og fortæller om de nyheder , der kommer i stedet for Discovery. I løbet af 2020 kommer blandt andet streamingtjenesten TV-2 Play også i Biersted.

I Biersted Antenneforening arbejder vi for medlemmerne og er derfor glade for at Discovery Networks sætter prisen på sin Dplay-streamingtjeneste, med blandt andet sport, ned med over 40 pct. i et halvt år.

Manøvren kan faktisk betyde, at de af medlemmerne i Biersted Antenneforening ,der ikke vil undvære Discovery kan blive i foreningen. Måske med en mindre TV-pakke og spare mange penge, da YouSee`s konkurrenter hæver priserne fra nytår.

Grunden til at mødet ikke er kommet før , er at det først er nu vi har det udmeldt resultat af forhandlingerne . Vi har simpelthen ikke haft noget at fortælle, udover de ny pakker som er blevet introduceret for længe siden på hjemmesiden.

Det er ikke af ond vilje at vi ikke svarer på Facebook eller for den sags skyld bare bruger den som opslag uden kommentarer. Vi bruger Facebooks  ”Fra Bjessing til Bjessing”  til at linke til vores hjemmeside om nyheder. Vi håber folk vil kontakte os via vores kontakter på hjemmesiden, hvis de har nogle spørgsmål.

Biersted Antenneforening vil på mødet være vært ved en øl/vand

Vel mødt

Biersted Antenneforening

En del af foreningslivet i Biersted