INFORMATIONSMØDE OM YOUSEE 2020

29. november 2019

INFORMATIONSMØDE OM YOUSEE 2020

Torsdag d. 28 November havde Biersted Antenneforening inviteret Biersted til medlemsmøde på Biersted Kro, hvor ca. 90 var mødt op. Mødet blev indledt ved Formand Carlo Jensen, der fortalte kort om mødet vi skulle igang med ,og hvad der var gået forud. Herefter blev Jesper Jensen fra Yousee præsenteret. Jesper fortalte om hvad der var gået forud forhandlingerne. Han kunne også fortælle at Yousee og Discovery stadig holder møder. Men da der ikke kunne findes en løsning sidst i september var Yousee nød til at forholde sig til planen om de ny pakker der træder i kraft pr 1 januar 2020. Disse pakker kan du læse mere om ved at klikke her. Der blev spurgt ind til fodbold landsholdet , og hvad nu fremover. Billetten til EM er sikret så alle kan se Danmarks drenge til sommer . Der kommer også et OL hvor DR har købt rettighederne til bl.a. Håndbold og Atletik , og har også retten til at vise sammendrag fra øvrige begivenheder. Læs meget mere om sport ved at klikke her. Men der er et håb om  at forhandlingerne med Discovery falder på plads på en eller anden måde. Der var også et enkelt spørgsmål om vi havde overvejet Stofa. Bestyrelsen er altid åbne for nye ideer , men det produkt som vi i dag har hos Yousee synes vi er rigtig godt med bland selv og streamingtjenester. Man skifter ikke bare en udbyder, da det også vil koste foreningen rigtig mange penge. Og vi ved jo heller ikke hvad der sker fremover. Preben Hansen , som står for hjemmesiden og Facebook opslag fortalte , at Antenneforening brugte hjemmesiden Bierstedantenneforening.dk til alt information og hver gang der blev lagt en nyhed op, så vil den også blive annonceret på Facebook gruppen Fra Bjessing til Bjessing. Her kan man så klikke på linket og ramme hjemmesiden. Alle opslag på Facebook er information til Biersted Borgerne og derfor vil der ikke være mulighed for at kommentere på Facebook. Ønsker man at tale med foreningen kan de kontaktes via kontakterne på hjemmesiden. Jesper gik lidt videre og fortalte om Bland selv produktet, og herefter var der lidt løs debat i salen, og mange benyttede lejligheden til at komme til bestyrelsen og Yousee for at få svar på nogle spørgsmål. Alt i alt en rigtig god aften , hvor borgerne over en øl eller vand sammen kunne blive orienteret om hvad vi laver , og den sluttede af med en klapsalve fra salen 🙂