Har du fået en regning på 99 kr for TV-Boksen

22. december 2023

”I forbindelse med at Biersted Antenneforening har indgået en aftale med YouSee om at alle medlemmer kan få en Tv-boks til 0 kr. Er der desværre sket en menneskelig fejl hos YouSee der gør at alle medlemmer som har en boks i forvejen har fået en regning på 99 kr. pr. mdr. for TV boksen i stedet for 0 kr. YouSee har lovet Biersted Antenneforening at alle medlemmer får deres penge tilbage på næste regning. Biersted Antenneforening anbefaler derfor at i blot skal betale jeres regning fra YouSee hvorefter i får pengene tilbage igen. YouSee har beklaget fejlen over Biersted Antenneforening”