Gode Nyheder og glædelig Jul

9. december 2021

Biersted Antenneforening vil allerførst gerne ønske alle borgere i Biersted en rigtig glædelig Jul, og sige tusind tak for den store opbakning fra jer 2021.

Som tidligere nævnt har vi i foreningen arbejdet hårdt på at kunne gå imod strømmen og holde Tv priserne i ro i 2022. Og det er nu lykkedes os at komme i mål og derfor kommer der ingen prisstigninger i 2022 på vores TV-pakker.

Dette til trods for at der i grundpakken tilføjes TV2-News og TV 3 puls, mens Paramount Network udgår som kanal og derfor forsvinder fra alle 3 pakker.

I mellempakken tilføjes Nicktoons, Nickelodeon og Nick Jr.

I Fuldpakken får medlemmerne adgang til Viaplay film og serier. Det vil sige at de som noget nyt også får adgang til Viaplay originals og login til Viaplay. Udover dette tilføjes Paramount+ MOVIE og Paramount+ SERIES. C-More kanalerne fjernes fra fuldpakken.

For dem med bland selv, betyder kun ændringen i grundpakken noget, da de jo selv vælger øvrige kanaler, og har man valgt TV2-news og TV3 puls, så er der et par ekstra point at gøre godt med. Her bliver der heller ikke rørt ved priserne.

Du kan se de nye TV pakker her

Vi arbejder på at kunne præsenter flere spændende nyheder i løbet af første kvartal 22.