Glædelig Jul og Uændrede priser i Biersted Antenneforening

6. december 2022

Biersted Antenneforening vil gerne ønske alle i Biersted en rigtig glædelig Jul og et godt nytår. Tak for den stadig store opbakning vi har her i Biersted. Vi bestræber os hele tiden på at give jer så mange muligheder som muligt til billigst mulige pris på både bredbånd, streaming og TV-løsninger, og det vil vi fortsat gøre.

I erkendelse af at mange af vores medlemmer er presset af høje energiprisernes og generelle prisstigninger, har Biersted Antenneforening besluttet at fastholde 2022 priserne i 2023. Dette til trods for at Yousee har hævet priserne med 20-40 kroner om måneden. Vi budgetterer derfor med et underskud i 2023.

Mvh  Biersted Antenneforening - En del af foreningslivet i Biersted