GENERALFORSAMLING OG COVID-19

11. marts 2020

Vedr. generalforsamling og Covid-19.

Udbruddet af Corona-virus i Danmark skal tages meget alvorligt , og vores regering har opfordret til at større forsamlinger aflyses. Da vi ikke forventer  flere folk end hvad man kan møde nede i Brugsen, nede i hallen eller på mange arbejdspladser, har vi besluttet at afholde generalforsamlingen på Biersted Kro som planlagt  og appellerer folk til at bruge den sunde fornuft og har fuld forståelse for hvis folk bliver hjemme.

I Biersted Antenneforening ved vi at situationen skal tages meget alvorligt ,hvilket vi også gør. Vi ved også, at folk er så oplyste om hvordan de skal forholde sig overfor den situation vi er i ,og at de bliver hjemme hvis de er det mindste utrygge, da det ikke er en nødvendighed at møde op. Udover dette kan vi opfordre at de folk , der møder op, sætter sig med lidt afstand til hinanden.

Generalforsamlingen er der hvor formandens beretning bliver læst op, regnskabet bliver gennemgået , og bestyrelsesmedlemmer vælges. Udover dette  plejer  der at være  en almen debat .

Under alle omstændigheder vil der komme et referat af mødet op på hjemmesiden.

Mvh Biersted Antenneforening