FRISTEN FOR PAKKESKIFT OG EVT. UDMELDELSE UDSKUDT TIL D. 31/12-2019

30. oktober 2019

FRISTEN FOR PAKKESKIFT OG EVT UDMELDELSE UDSKUDT TIL 31/12-2019

I den sidste måneds tid har der været en del kampagner mod YouSee og dermed også mod vores Antenneforening. Og det vil der blive ved med indtil vi har en løsning.

I Biersted Antenneforening håber vi så bare på at vores medlemmerne er tålmodige og bakker op om os.  Vi ved fra begge parter at forhandlingerne er genoptaget, men forhandlinger er svære og inden 1 januar skal der findes en løsning. Vi tror på det lykkes på en eller anden måde.

Vi har derfor besluttet at udskyde fristen for pakkeskift og evt. udmeldelse til 31/12-2019. Vi har dog store forventninger til en snarlig løsning og melder selvfølgelig ud, når der er nyt.

Vi har I vores Lokale antenneforening meget konkurrence dygtige priser på både bredbånd og TV, og så er vi en del af kulturen og foreningslivet i Biersted. Og sådan skal det også blive ved med at være.

Som vi ser det så ønsker færre og færre i dag de store traditionelle tv-pakker, som igennem en årrække er blevet større og større – og dyrere og dyrere – og flere vælger at supplere en mindre tv-pakke med streamingtjenester eller bruger muligheden i Bland selv, hvor der findes masser af Streaming muligheder og næste streamingtjeneste der kommer i Biersted Antenneforening bliver TV2 Play.

Vi ved at YouSee har i forhandlingerne bl.a. tilbudt at forsætte med flere af Discovery Networks kanaler, herunder Kanal 5, i de faste tv-pakker. Men er blevet mødt af et alt eller intet fra Discovery i forhandlingerne, hvor de vigtigste sportsrettigheder bruges som løftestang for kanaler med aftagende seertal og i nogle tilfælde færre rettigheder, så er det også nødvendigt at kæmpe imod på vegne af medlemmerne. Dette gjorde Canal Digital også tilbage i 2016. Her fandt man også en løsning til sidst.

Uanset hvordan forhandlingerne med Discovery Networks ender, og vi både håber og tror på de ender godt, så vil I fortsat have adgang til en masse sportsindhold. I kan stadig følge herrelandsholdet i deres kvalifikation til EM i fodbold i efteråret og EM-slutrunden til sommer. Alle kan se masser af OL. Og vi tilbyder hele Premier League, Champions League og de fleste Superligakampe - også til næste år samt Tour de France, Wimbledon, alle løb fra Formel 1 og meget, meget mere

Biersted Antenneforening   - en del af foreningslivet i Biersted