FRI TALE OG SMS TIL DIG I UDLANDET

22. marts 2020

Vi vil gerne hjælpe, hvor vi kan

I den nuværende situation har mange danskere i udlandet ekstra stort behov for at komme i kontakt med familie og myndigheder - både i Danmark og lokalt.

Derfor åbner vi nu for, at alle med et YouSee Mobil-abonnement fra i dagog indtil udgangen af april gratis kan ringe og sms’e fra hele verden til Danmark og lokalt i det land de befinder sig i – samt modtage opkald. Det betyder, at de kan ringe og sms’e til familie, flyselskab og myndigheder uden at bekymre dig om regningen.

Alle mobilkunder i YouSee kan fra fredag den 20. marts gratis ringe og sms’e fra udlandet og hjem. Samtidig bliver det også gratis at ringe lokalt i det land, hvor de opholder sig, og modtage opkald i udlandet.

Den midlertidig løsning træder i kraft i dag fredag den 20. marts og løber indtil udgangen af april. Løsningen dækker følgende:

• opkald fra udlandet til Danmark
  • sms fra udlandet til Danmark
  • lokale opkald i det land, man opholder sig i
  • modtaget opkald

Opkald via Facetime eller forskellige apps er ikke inkluderet i løsningen, da disse takseres som data. Den dækker heller ikke ved satellitopkald – altså opkald fra skib og fly.