Flere kanaler og mere indhold på vej til medlemmerne i Biersted Antenneforening

21. maj 2024

HBO MAX, HBO MAX+SPORT & DISCOVERY-KANALER TILBAGE

YouSee og Warner Bros. Discovery udvider nu sit samarbejde med Warner Bros. Discovery til også at inkludere den spritnye streamingtjeneste Max samt Discoverys kanaler. Det betyder, at YouSee’s tv- ogstreamingkunder får glæde af endnu flere store oplevelser og mere fantastisk indhold.

Aftalen forener Warner Bros. Discovery og YouSee om fremtiden med en udvidelse af det eksisterendesamarbejde omkring først HBO Nordic, siden HBO Max og nu yderligere kanaler og den nye udvidede streamingtjeneste Max, der samler alt det bedste indhold fra HBO Max, discovery+ og Eurosport.

Med aftalen med Warner Bros. Discovery får YouSee-kunder adgang til otte ekstra kanaler samt det nye Max med nyt og udvidet udvalg af de bedste tv-serier fra HBO, film fra Warner Bros., true crime, dokumentarer og reality fra discovery+, samt live-sport fra Eurosport – bl.a. alt fra OL i Paris 2024.

De otte nye kanaler er Kanal 4Kanal 5 og 6’erenTLCEurosport 1, Eurosport 2 samt Discovery Channel og Investigation Discovery

Den nye streamingtjeneste Max er tilgængelig fra 21. maj, og i YouSee Play og Bland Selv, hvor man kan vælge mellem varianterne Max Standard og Max Standard + Sport inkl. Eurosport 1 og 2. YouSee Play og Bland Selv-kunder, som i dag har valgt HBO Max, får automatisk Max Standard med dobbelt så meget indhold fra 21. maj.

Fra 11. juni kan alle otte kanaler vælges i YouSee Play, som byder på fuld valgfrihed og masser af fleksibilitet. Alle med Grund-, Mellem og Fuldpakke får Kanal 4 og Kanal 5, og de resterende seks kanaler kan tilvælges af Bland Selv-kunder.

• De nye Max varianter; Max Standard og Max Standard + Sport inkl. Eurosport 1 og 2 koster følgende point:
    • Med YouSee Play – Max Standard 10 point, Max Standard + Sport 14 point
    • Med Bland Selv – Max Standard 8 point, Max Standard + Sport 10 point
    • Eksisterende kunder med HBO Max vil blive migreret til Max Standard og fortsætter på 7 point

Mere info om de nye kanaler og muligheder på yousee.dk/nye-kanaler