DE NYE KANALER OG JULEUNDERHOLDNING PÅ VEJ TIL JER

12. november 2019

De nye kanaler og juleunderholdning på vej til jer

Adgang til de nye tv-kanaler i de faste tv-pakker

Se Viasat Film Action på Eventkanalen

Lille ekstra film- og seriepakke, med bl.a. Ternet Ninja

Ved årsskiftet åbner vi for de nye kanaler i YouSee’s Regionsudbud. Men jeres  medlemmer behøver ikke vente helt til januar, for allerede fra 11. december er der åbnet op for alle de nye kanaler, så de kan ses via YouSee Tv-boksen, i YouSee Tv & Film-appen og på tv.yousee.dk.
De nye kanaler kommer i første omgang til at ligge lige efter kanalerne i de nuværende tv-pakker. Så har man fx 40 kanaler i sin nuværende tv-pakke, vil man kunne finde den eller de nye kanaler på kanalplads 41 og frem. Ved årsskiftet, den 1. januar om morgenen får alle jeres beboere/medlemmer med en tv-pakke de nye kanaler – uanset om de har tv-boks eller ej.

De nye kanaler i Grund-, Mellem- og Fuldpakke fra 1. januar 2020

TV 2 Charlie bliver en del af Grundpakken

TV 2 Fri, TV 2 Sport, TV3 MAX, TV3 Sport og Viasat Ultra HD bliver en del af Mellempakken

C More Stars, C More First, C More Hits, C More Series, Viasat Film Premiere, Viasat Film Action, Viasat Film Family, Viasat Film Hits samt Viasat Ultra HD bliver en del af Fuldpakken