DANMARK ER I ØJEBLIKKET I EN HELT SÆRLIG SITUATION. TV2 NEWS OG DISNEY CHANNEL TIL ALLE

13. marts 2020

Danmark er i øjeblikket i en helt særlig situation.

Skoler og arbejdspladser lukkes ned, arrangementer aflyses, og alle, der kan, opfordres til at blive hjemme.

Der er mange nyheder hele tiden. Derfor har Yousee lagt  TV 2 News på Eventkanalen fra i dag. Her kan man nemt få et overblik over udviklingen af Coronavirus (COVID-19) og dagens øvrige nyheder – døgnet rundt.

• Eventkanalen er på kanalplads 100 med en fast tv-pakke. Hvis man har lavet en favoritliste over sine kanaler eller har en tv-boks, ligger den på en anden kanalplads.

For de mange børn der skal være hjemme er Disney Channel  fra i dag på Ekstrakanalen. Disney Channel leverer underholdning til familiens yngste døgnet rundt, så både morgen-, eftermiddags- og aftenunderholdningen er sikret. Se bl.a. Tangled: Serierne, Elena af Avalor, Phineas og Ferb, Pyjamasheltene og meget meget mere.

• Ekstrakanalen er på kanalplads 55 med en fast tv-pakke. Bemærk, at hvis man har en favoritliste over sine kanaler eller har en tv-boks, ligger den på en anden kanalplads.

Pas godt på hinanden derude. Mvh Biersted Antenneforening