Biersted Antenneforening siger tak for for besøget

12. januar 2024

Biersted Antenneforening siger tak for for besøget

Torsdag d.11 januar holdt Biersted Antenneforening i samarbejde med Yousee åbent hus på Biersted Kro, hvor der var inviteret til besparelser , præsentation af nyt TV produkt og smørrebrød.

Ca. 130 borgere havde valgt at takke ja til invitationen og de blev i mere betjent af 4 medarbejdere fra Yousee butikkerne.

Rigtig mange gik hjem med enten en tv-boks eller bredbåndsmodem under armen. Og nogen skulle have noget tilsendt. Men hvordan er det lige det tilsluttes ? Det kan du se herunder:

Nåede du ikke ned til arrangementet så kan du blive ringet op. Scan koden eller gå ind på yousee.dk/event. Så kan du også finde ud af hvad du kan spare 🙂