Biersted Antenneforening og YouSee opgraderer streamingtilbud med Disney+

22. februar 2022

Et nyt samarbejde mellem Nuuday og The Walt Disney Company Nordic, åbner op for, at YouSee-bland-selv-kunder i løbet af marts kan inkludere Disney+ i deres abonnement.

Med det nye samarbejde udvider YouSee yderligere sit markedsledende fleksible underholdningstilbud, Bland Selv, hvor danskerne selv kan sammensætte en pakke bestående af deres yndlingstv-kanaler og -streamingtjenester. Med Disney+ som en del af Bland Selv kan YouSee nu tilbyde danskerne adgang til de fem største streamingtjenester i Danmark - NetflixTV 2 PlayViaplay,Disney+ og HBO Max

Om YouSee Bland Selv
Med Bland Selv fra YouSee får du en Grundpakke med de mest populære tv-kanaler, og på toppen af den kan du frit vælge mellem mere end 50 tv-kanaler og 12 populære streamingtjenester – bl.a. Netflix, TV 2 PLAY, Viaplay, HBO Max og snart også Disney+. Du blander selv din pakke og kan nemt skifte, når du får lyst til at prøve noget nyt. Det tager det kun et par minutter. Og vælger du noget nyt, kan du altid udskifte det igen efter 30 dage.

Vi ved endnu ikke noget om hvor mange point Disney kommer til at koste.

Læs mere om Disney her