BIERSTED ANTENNEFORENING ØNSKER ALLE EN RIGTIG GOD SOMMER

21. juni 2019

Biersted Antenneforening vil gerne ønske alle en rigtig god sommer.

Efter et meget hektisk 2018, med en masse omlægninger og opgradering af vores net i byen, har 2019 var meget rolig. Tingene fungerer godt. Lokalt har vi haft generalforsamling og 3 arrangementer med YouSee.

Alle medlemmer har fået en ny kanal , XEE, som er blevet vældig populær. Der er kommet en mulighed for Bland selv med Apple-TV.

Skal du på ferie, kan du som kunde hos YouSee, tage al din underholdning med, når du rejser i Danmark og indenfor EU. Det betyder, at du kan streame live-tv og de film og serier, der hører med i dit YouSee Tv-abonnement, når du besøger et af de 28 EU-lande. Har du adgang til YouSee Musik, så kan du selvfølgelig også lytte løs til dine yndlingssange.

Og du behøver ikke at pakke en ekstra kuffert for at få det hele med. Du skal bare have YouSee Tv & Film-appen for at få adgang til dine tv-kanaler og streamingtjenester på din mobil eller tablet. Så uanset om du er i badetøfler eller skistøvler, kan du bare læne dig tilbage og streame de favoritprogrammer, du også ser derhjemme.

Vi håber alle må nyde den danske sommer og så håber og tror vi på at vi inden året er omme har flere gode nyheder.