Biersted Antenneforening indgår samarbejde med streamingtjenesten Allente

2. november 2022

I takt med at flere ønsker at benytte sig af streaming, har Biersted Antenneforening indgået en aftale med streamingtjenesten Allente, hvor man som medlem* af Biersted Antenneforening kan få 20 % rabat på alle pakker.

Dette skal ses som en supplement til vores Yousee produkt, som stadig kører videre med pakkeløsninger og blandselv.

Allente er en streaming tjeneste hvor du kan streame direkte til dit tv via TV boksen Allente1, Apple TV eller Chromecast via tablet eller mobil. Du kan streame på 4 enheder – 2 simultane streams.

Du kan læse mere om streaming mulighederne her

Læs mere om pakkerne her :

Basic pakken incl. Kanal 4, 5 og 6eren

Basic+Sport standard med sport fra TV2 og Discovery

Standard pakken incl. Streamingtjenester

Premium-pakken : alt fra øverste hylde med Viaplay total

Medlem* = For at være medlem af Biersted antenneforening skal du modtage internet via foreningens net enten ved Yousee, Fastspeed eller tredieparts udbyder.

Ønsker du at benytte dig af tilbuddet skal du kontakte Biersted Antenneforening ved at skrive til : formand@bierstedaf.dk , hvor du skriver dit navn, din adresse, dit tlfnr og din mailadresse