3 POINT I 3 MÅNEDER TIL BLAND SELV KUNDER

11. januar 2020

Information til medlemmer med en Bland Selv-pakke

2020 startede deværre ikke helt som ønsket, hvor der var problemer med at skifte kanaler ud i Bland Selv Derfor vil YouSee gerne give dem noget ekstra i 3 måneder.

3 ekstra point at blande for i Bland Selv
Langt de fleste med Bland Selv kan nu komme ind og tilvælge nye kanaler og streamingtjenester. Og Bland Selv handler om, at man selv kan vælge, hvad man gerne vil se.

Derfor får alle beboere og medlemmer med en Bland Selv-pakke 3 ekstra point i 3 måneder, som de kan bruge til at blande tv- og streamingoplevelser for.

De 3 ekstra Bland Selv-point vil være tilgængelige i løbet af marts måned og i 3 måneder frem.

Dette vil gælde, uanset hvornår i perioden man blander de 3 point ind i tv-pakken.

3 ekstra point at blande for i Bland Selv