3 EKSTRA POINT I 3 MÅNEDER TIL BLAND SELV

16. marts 2020

Sådan bruger du dine 3 ekstra point i Bland Selv

Medlemmer med en Bland Selv-pakke modtager nu fra Yousee en mail eller brev om 3 ekstra point i tre måneder, som I kan bruge til at blande tv- og streamingoplevelser for.

De 3 ekstra Bland Selv-point, modtager I, fordi I ikke kunne blande deres kanaler i begyndelsen af året.

Med de ekstra point kan man vælge nye tv-kanaler og streamingtjenester. Og måske også samtidig udskifte noget af det indhold, de har i dag? Det kan ske via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen eller tv.yousee.dk. Hvis man er i tvivl om hvordan man gør, har vi samlet vejledninger på yousee.dk/blandselvguide.

Pointene har medlemmerne glæde af frem til 1. juli 2020. Når det bliver juli måned, skal man igen fravælge tv-kanaler og/eller streamingtjenester for de 3 point. Hvis man ikke fravælger, fjernes automatisk det indhold, der sidst er valgt. Yousee sender en påmindelse direkte til beboeren og medlemmet, inden det sker.

Få inspiration og guide til brug af de ekstra point her