Yousee More

18. juli 2021

Kære medlemmer

Som partner med YouSee har vi, i Biersted Antenneforening, i en årrække været med til at teste og udrulle YouSees fordelskoncept – YouSee More. Det har været helt uden omkostninger for foreningen og dermed medlemmerne, altså inkluderet i vores rabatterede foreningspriser.

YouSee er p.t. i gang med at ændre deres fordelskoncept til faste fordele, og derfor har de fra den 1. juni ændret fordelskonceptet over for nye kunder, idet de fremover fokusere på fordele, der relaterer sig til kerneprodukterne: internet, tv og mobil.

Det betyder, at man som ny kunde hos YouSee får en række faste fordele, der hænger naturligt sammen med de produkter, man har valgt. Fordelene er dem, der allerede i dag benyttes af flest kunder. Køber man et mobilabonnement får man YouSee Musik med, køber man en tv-pakke med Tv boksen, får man masser af ekstra underholdning, herunder YouSee Premiere (ny gratis premierefilm hver måned), og når man køber en bredbåndsforbindelse, får man en sikkerhedspakke med.

I løbet af efteråret ændres på fordelskonceptet for eksisterende kunder, idet de også her vil fokusere på de fordele, der er størst efterspørgsel efter. Det er endnu for tidligt at sige, hvordan fordelskonceptet helt konkret vil tage sig ud, men alle berørte kunder vil få et brev om, hvad det betyder for netop dem, inden de ændrer noget. Alle kunder vil desuden få mulighed for at erstatte de fordele, der ikke længere vil være en del af fordelskonceptet, med nogle af de fordele, som fortsætter i fordelsprogrammet. For langt de fleste kunder vil det nye fordelskoncept ikke medføre ændringer i de fordele, de har i dag

Da det er meget individuelt hvordan I som medlemmer har benyttet jer af fordelskonceptet, kan I med fordel tage en snak med YouSee om hvordan I præcist har benyttet fordelene og hvad det betyder for jer. Har I spørgsmål herom er I meget velkommen til at tage fat i YouSee på 7070 4040, så kan de hjælpe med hvad det præcist betyder for dig.

Selv om YouSee ændre i fordelskonceptet, har det ingen indflydelse på vores rabatterede foreningspriser.