DEN ÅRLIGE KANALOMLÆGNING OG NYE KANALER

fjernbetjening.jpg

DEN ÅRLIGE KANALOMLÆGNING OG NYE KANALER

Tirsdag den 12. februar 2019 kan du opleve kortere afbrydelser af dit tv-signal mellem kl. 01.00 om natten og kl. 10.00 om morgenen.

Viasat Golf og Discovery Science kommer i YouSee's Fuldpakke

• Medlemmer med Fuldpakken får Viasat Golf og Discovery Science som nye kanaler i deres tv-pakke. Det skyldes, at kanalerne Nat Geo People og TNT er lukket.

Comedy Central skifter 7.-8. januar 2019 navn til Paramount Network

• Kanalen viser et bredt spænd af internationalt kvalitetsindhold fra MTV, Comedy Central, TV Land og Channel 5. Morgentimerne på Paramount Network er reserveret til de mindste og vil fra kl. 05-09 vise de bedste børneprogrammer fra Nickelodeon

Kanaler, som er lukket og udgået som Ekstrakanaler og Bland Selv

• C More Golf, Discovery Showcase og Discovery World er lukket og udbydes ikke længere som Ekstrakanal eller Bland Selv-kanal

Vi ændrer lidt på kanalrækkefølgen
Samme dag som vi udfører kanalomlægningen i Biersted Antenneforening, ændrer vi også på kanalrækkefølgen. Det betyder, at der ændres i rækkefølgen for enkelte kanaler bl.a. for at give plads til den nye kanal, Xee.

Kanal

Ny kanalplads

TV 2

TV3

Xee

DR2

DR3

DR K

MTV

Viasat Golf

Discovery Science

Bemærk!
Xee vil ved lancering den 20. januar ligge på kanalplads 62. Først ved  kanalomlægningen i jeres forening flytter Xee til kanalplads 4.

Viasat Golf og Discovery Science kan ses i YouSee' s Fuldpakke  fra 7. januar 2019. Viasat Golf på kanalplads 51 og Discovery Science på kanalplads 19. Først ved kanalomlægningen i jeres forening flytter kanalerne til deres nye faste kanalpladser: Viasat Golf på kanalplads 40 og Discovery Science på kanalplads 47.   Samtidig ændrer vi lidt på rækkefølgen af enkelte kanaler.

Hjælp til indlæsning af kanaler klik her